«آرمان‌شهر»

...گویند قافله‌ای در راه است... (شهید آوینی)

«آرمان‌شهر»

...گویند قافله‌ای در راه است... (شهید آوینی)

بسم ربّ الشّهداء و الصّدیقین

کربلا، ما را نیز در خیل کربلاییان بپذیر. ما می‌آییم تا بر خاک تو بوسه زنیم و آن‌گاه روانه‌ی دیار قدس شویم. (شهید آوینی)

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات

آمدن مهدی(عج) بعد از قساوت قلب‌هاست...

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ

از حسن بن احمد مکتب روایت شده که وى گفت: من در مدینة السلام (بغداد) بودم، چند روز قبل از اینکه على بن محمد سمرى وفات کند در میان مردم ظاهر شد و توقیعى را هم که در دست داشت براى مردم بیرون آورد و نسخه توقیع از این قرار بود:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

اى على بن محمد سمرى خداوند تو را جزاى خیر دهد و اجر دوستانت را در باره تو زیاد گرداند، تو تا شش روز دیگر بیشتر زنده نیستى، اکنون خود را آماده مرگ کن و کسى را هم وصى خود قرار نده زیرا غیبت تامه رسید و دیگر تا مشیت خداوند قرار نگیرد براى من ظهورى نخواهد بود، و ظهور من بسیار بطول خواهد انجامید تا آنگاه که دلها قساوت بگیرد و زمین از جور و فساد پر گردد.
پس از من شیعیانم خواهند آمد و مدعى رؤیت خواهند شد، هر کس قبل از خروج سفیانى و صیحه آسمانى مدعى رؤیت گردد مفترى است و لا حول و لا قوة الا باللَّه العلىّ العظیم.
راوى گوید: ما از این نامه و توقیع نسخه برداشتیم و از نزد وى بیرون شدیم و چون روز ششم فرا رسید بار دیگر مراجعت کردیم در حالى که وى جان میداد، گفتند وصى تو کیست؟ گفت: خداوند امر خود را به آخر میرساند، و این آخرین کلامى بود که ما از وى شنیدیم، پس از این غیبت کبرى پیش آمد که ما هنوز در آن هستیم و خداوند هر گاه اراده‌‏اش تعلق گیرد وسیله ظهورش را فراهم می‌کند.

(زندگانى چهارده معصوم علیهم السّلام، ص: 571)


حاشیه نوشت:

فقط قیام حسینی است که در هم کننده‌ی قساوت و جور و فساد بوده و هست و خواهد بود... .

آجرک الله یا صاحب الزّمان

این حسین کیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">