«آرمان‌شهر»

...گویند قافله‌ای در راه است... (شهید آوینی)

«آرمان‌شهر»

...گویند قافله‌ای در راه است... (شهید آوینی)

بسم ربّ الشّهداء و الصّدیقین

کربلا، ما را نیز در خیل کربلاییان بپذیر. ما می‌آییم تا بر خاک تو بوسه زنیم و آن‌گاه روانه‌ی دیار قدس شویم. (شهید آوینی)

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم


مَن لَم یَغزوَلَم یُخدَّتُ علی شعَبهٌ من النقَّاق

«آنکه جهاد نکرده و لااقل اندیشه جهاد را در دل خود نپرورده باشد با نوعی از نفاق خواهد مرد.»

 

اَللّهُمَّ اَصلِحُ لی دِینی فَانُِّهُ عِصمَهُ اَمرِی وَ اَصلِحُ لی آخرتی فَانَّها دارُ مقّری

« خدایا دینم را اصلاح کن که دین نگهدار کار من است و آخرت مرا اصلاح کن زیرا که آن خانه دائمی من است »

 

سپاس بی‌پایان بر خداوندی سزاوار است که نیاز ممکنات بر واجب الوجودش دلیلی ساطع است خالقی که به حکمت خویش و قدرت کامله بندگان را خلعت هستی پوشانید و کرامت عقل دانایی به آنان عطا فرمود تا خیر از شر باز شناسد.

درود بی‌پایان بر روان پاک منبع کمالات  احدی و مظهر صفات سرمدی صدر انبیا محمد مصطفی (صلّی‌الله‌علیه‌وآله) که شریعتش مکمل شرایع و کتابش مشتمل بر قوانین جامع پیامبری که در ظلمتکده تارخ بشر چراغ هدایت برافروخت و آتشی به کام جهان انداخت که تا ابد فروزان است.

سلام بر روان پاک اهل بیت او که شامل آیه‌ی تطهیرند و دانایی به تأویل و تفسیر راهنمایانی که به نیروی دانش، گرفتاران دام شبهه و ضلالت را رهانیدند و مشعل عشق بدست گرفته تا توسط عروة‌الوثقی چون آنان اتصالی از ازل به ابد بدون توقف طی گردد.

با درود بر فرزند پاک آن شجره طیبه که امروز چون نگین درخشان در گرد جهان شکوه می‌زند و قداست امامت و حرمت عصمت را تداعی می‌نماید به موسی زمانی که با عصای خون فرزندان خویش بر رودخانه به فراخی جهان پل می‌سازد و با صدای داودی و صبر ایوبی و خشم یحیوی خویش بر فراعنه می‌تازد. بار پروردگارا شکر تو را ما در زمان و رکاب چنین امامی قرار دادی.

با درود بر میثاق بستگان به خدا که با جوهر خون خویش حق را مهمور نمودند. خداوندا اگر در لحظه‌ای که از ابراهیم (علیه‌السّلام) پیمان گرفتی و امامت او را تنفیذ فرمودی حضور نداشتیم ولی اسماعیل زمان خویشم چون ابراهیمیان را باز یافتم. پروردگارا اگر در لحظه امتحان بزرگ امامت بشر در صحرای کربلا حضور نداشتیم مفتخریم که همچون سحابی نگین امامت تاریخ «حسین» در رکاب حسینی دیگر شمشیر می‌زنیم. پروردگارا همان‌گونه که اسلام با کمال صراحت شهادت را موفقیت شهید می‌داند نه چیز دیگر به همین خاطر با لبی خندان و با دلی شادان شهادت را در آغوش می‌گیرم. شهادت برایم یک ارتقا است و عالی‌ترین حد تکامل می‌باشد و با رسیدن به این آرزو توانستم تمام پرده‌هایی که میان من و خدا وجود داشت پاره کنم و از این دنیای فانی بسوی خدا پرواز کنم. و با خون سرخم می‌نویسم هدفم خداست و کتابم قرآن و پیامبرم محمد (صلّی‌الله‌علیه‌وآله) و رهبرم ابر مرد جهان حضرت امام خمینی می‌باشد و تنها افتخارم بر این است که در لباس بسیجی و به عنوان یک بسیجی به شهادت می‌رسم. پدرم و مادرم می‌دانم که از دست دادن میوه دل  خیلی مشکل است اما باید صبر زینبی پیشه گرفته و با تمام مشکلات و سختی دست و پنجه نرم کنید و از هر دویتان که برایم خیلی زحمت کشیدید تقاضای بخشش دارم و همچنین در این مدت عمرم نتوانستم حق فرزندی نسبت به پدر مادرم انجام دهم امیدوارم به بزرگواری خودتان مرا عفو کنید. برادرم و خواهرم از شماها می‌خواهم که از طرف این حقیر نسبت به شما بزرگواران کوتاهی کردم و نتوانستم آن وظیفه برادری خویش را انجام دهم امیدوارم که مرا عفو کنید و در ضمن از شماها می‌خواهم که همیشه در خط امام و ولایت فقیه بوده و جبهه را کمک کرده
و در اعمال زندگی، رضای خدا را جلب نموده و فرزندان خویش را مکتبی پرورش بدهید و عبادت‌ها ( نماز، روزه، خمس، زکات و ... ) را فراموش نکنید و هرگاه به یادم افتادید قرآن بخوانید و با خواندن قرآن آرامش قلب پیدا کنید.

همسرم هرچند که مدت کوتاه در کنار تو بودم و نتوانستم حق همسری را انجام دهم مرا می‌بخشید. امیدوارم هیچ وقت سکوت اختیار نکرده و همانند زینب صبر داشته و استوار باش و گوش به حرف‌های دیگران نکن و سفارشات قبلی را فراموش نکن.

پیامی به برادران بزرگوارم یعنی بسیجیان دلاور داشتم، ای برادران بسیجی بعد از شهادتمان سلاح‌هایمان را بردست گرفته و راهمان را ادامه بدهید و هرگز دل به آرزوهای دنیوی نبندید که زودگذر می‌باشد بلکه انسان باید در هر جا هست رضای خدا را در نظر گرفته و در دنیا و آخرت خوشبخت باشید، در مبارزه‌تان هرگز گوش به حرف‌های دیگران ندهید آنها می‌خواهند شما را دل‌سرد کنند تا دست از انقلاب و جبهه بکشید بلکه باید فعال‌تر بوده تا خاری شوید برای چشم منافقان، شماها بازوان ولایت فقیه هستید و تزکیه نفس را فراموش نکنید که مقدمه تمام کارهاست و در دنیا به هوش باشید و از دسته بازی و گروه بازی که شماها را از خط امام یعنی خط اسلام به دور می‌دارد جداً خودداری کنید و مجالس مذهبی و نماز جمعه و جماعت و بسیج را پر کنید و بر آن باشید که نیروهای جوان را به سوی انقلاب جذب نموده و کاری نکنید که نیروها از انقلاب دفع بشوند.

تذکر: پدرم از شما می‌خواهم که مجلس عزاداری را خیلی خیلی سبک بگیرید و از تشکیلات زیاد جدا دوری نمائید.

پدرم در آخر چند کلمه خواستم برایت بنویسم، پدرجان در زندگی‌ام مقداری پول دارم که در بانک قرض الحسنه نصر و ولی‌عصر و بانک استان می‌باشد که مبلغ آن هفت هزار تومان است که خمسش را دادم  و بقیه پول باید خمس داده شود و مقداری کتاب دارم که به کتابخانه شهرمان بدهید تا جوانان استفاده بکنند و نماز مرا امام جمعه شهرستان بهشهر یعنی حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری امید حزب الله منطقه بخواند و در صورت آوردن جنازه‌ام در کنار مزار شهدا در پایگاه بسیج شهدا یعنی تکیه امام خمینی شهرمان دفع کنید. دیگر عرضی ندارم به امید برقراری نظام جمهوری اسلامی در کره زمین. والسلام    

« خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار »

 آمین یا رب العالمین


اندیمشک پایگاه شهید جعفر زاده
غلام‌رضا زهره منش

1365/8/10

‌ ‌
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۳۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر