«آرمان‌شهر»

...گویند قافله‌ای در راه است... (شهید آوینی)

«آرمان‌شهر»

...گویند قافله‌ای در راه است... (شهید آوینی)

بسم ربّ الشّهداء و الصّدیقین

کربلا، ما را نیز در خیل کربلاییان بپذیر. ما می‌آییم تا بر خاک تو بوسه زنیم و آن‌گاه روانه‌ی دیار قدس شویم. (شهید آوینی)

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات

‌‌

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ
۹۳/۱۲/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
‌ ‌

نظرات  (۱)

من این پست رو توی فید خوندم، خیلی ناقص و نامفهوم بود. اونجا معمولا دنبالت می کنم.
توی نقد دولت به نظرم باید طوری حرف بزنی که اگه طرف مقابلت موافق دولت باشه به حرفت گوش کنه، باید آروم تر و مهربون تر حرف زد.
همین طوری هم زیاد پست نمی ذاشتی!! فضای مجازی رو تعطیل کن، ولی وبلاگت به نظرم زیاد وقت نمی گرفت ...
پاسخ:
ممنون از اینکه سر زدی.
برادر من؛ برای موافقین و مخالفین ننوشته بودم... فقط برای نگاه کردن از ورای تمام اینها نوشته بودم! این پست رو هم از خیرش گذشتم... فقط اون لینک پیوند روزانه رو بخون؛ خیلی خوبه: فلسفه حمایت رهبری از مذاکرات
در کل من بیشتر پست هام رو برای خودم می‌نویسم که یادم بمونه چه راهی رو اومدم! و بارها برمیگردم و روایات و احادیث اونا رو مرور میکنم
به خاطر نظم فکری که گفته بودی؛ پستهای کم اخیرم کوتاه شده بود؛ پستهای بلندتر بیشتر خواهم نوشت... احتمالا سال نو ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">